« 【エッセイ】 「御真影を守れ」 空襲下で教師たちは……。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月二十二日 木曜日 「本日から秋」。 September 22nd, 2011 Thursday Autumn has come. »

2011.09.21

英語で日記 二〇一一年九月二十一日 水曜日 台風のため休講。September 21st, 2011 Wednesday The lecture became a rest because of the typhoon.  

二〇一一年九月二十一日 水曜日 台風のため休講。 

 雲り、ときどき雨。

 台風の影響で、私たちの大学の授業は中止になりました。

 私は、大学の図書館に行って資料を探しました。
 そして、私は、卒論を書きました。

  夜、私は英会話のCDを聴きました。
 私は、つぎのような表現が気に入りました。
 Cheer up! It's not the end of life.
 (元気出してよ! この世の終わりじゃないんだから。)

September 21st, 2011   Wednesday The lecture became a rest because of the typhoon.

Cloudy, and partly rain.

Under the influence of a typhoon,the lessons of our university were stopped.
I went to our university's library and looked for data.
And I wrote my graduation thesis.
At night ,I heard CD of English conversation.
I am pleased with the following expressions.
"Cheer up! It's not the end of life."

|

« 【エッセイ】 「御真影を守れ」 空襲下で教師たちは……。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月二十二日 木曜日 「本日から秋」。 September 22nd, 2011 Thursday Autumn has come. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52793094

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年九月二十一日 水曜日 台風のため休講。September 21st, 2011 Wednesday The lecture became a rest because of the typhoon.  :

« 【エッセイ】 「御真影を守れ」 空襲下で教師たちは……。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年九月二十二日 木曜日 「本日から秋」。 September 22nd, 2011 Thursday Autumn has come. »