« 英語で日記 二〇一一年十月二十六日 水曜日 洗濯。 October 26th, 2011 Wednesday  Laundry. | トップページ | 二十七日にアップした「中曽根さんのつくった海軍慰安所」の記事、いろんなサイトが取り上げてくれています。おかげさまで、この記事は、すごいアクセス数になっています。 »

2011.10.27

英語で日記 二〇一一年十月二十七日 木曜日 高知市での記者会見。 October 27th, 2011 Thursday A press conference in Kochi.

二〇一一年十月二十七日 木曜日 高知市での記者会見。

 晴れ。

 午前十時から、高知市で記者会見をしました。
 会見で発表する人は四人。私も、その一人でした。

 記者会見を終わって、その様子を私のブログにアップしました。
 この間、親しくなった何人かの人たちにメールを送りました。

 私の妻と一緒に食事をしたあと、高松駅行きの高速バスに乗りました。

 バスのなかで、韓国語の授業の宿題を仕上げました。

October 27th, 2011 Thursday  A press conference in Kochi.

Fine.

We gave an interview from 10:00 a.m. in Kochi.
Those who announce at an interview are four persons.
I was also one of them.

The press conference was finished and I also raised the situation to my blog.

I sent e-mail to some people who became intimate recently.

I took the high speed bus for Takamatsu Station, after having a meal together with my wife.

The homework of the Korean lesson was finished in the bus.

|

« 英語で日記 二〇一一年十月二十六日 水曜日 洗濯。 October 26th, 2011 Wednesday  Laundry. | トップページ | 二十七日にアップした「中曽根さんのつくった海軍慰安所」の記事、いろんなサイトが取り上げてくれています。おかげさまで、この記事は、すごいアクセス数になっています。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53099266

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十月二十七日 木曜日 高知市での記者会見。 October 27th, 2011 Thursday A press conference in Kochi.:

« 英語で日記 二〇一一年十月二十六日 水曜日 洗濯。 October 26th, 2011 Wednesday  Laundry. | トップページ | 二十七日にアップした「中曽根さんのつくった海軍慰安所」の記事、いろんなサイトが取り上げてくれています。おかげさまで、この記事は、すごいアクセス数になっています。 »