« 英語で日記 二〇一一年十月十七日 火曜日 高知へ行きました。October 17th, 2011 Monday I went to Kochi. | トップページ | 中曽根康弘・海軍主計中尉が「苦心して」「つくってやった」慰安所とは、どのようなものだったのでしょうか。 »

2011.10.19

英語で日記 二〇一一年十月十八日 火曜日 山の中腹の記者会見。 October 18th, 2011 Tuesday The press conference in the mountain side.

二〇一一年十月十八日 火曜日 山の中腹の記者会見。

 晴れ。

 平和資料館・草の家が、記者会見を開催しました。
 それは、海軍第十一特別陸戦隊の手結(てい)砲台跡についてのものでした。
 草の家から岡村正弘館長、発見者の福井康人研究員、そして、私が参加しました。
 記者会見には、三つのテレビ局、五つの新聞社が参加しました。
 記者会見の場所は、山の中腹でした。
 私たちは、四十五度ほどの斜面を石や木をつかんで登りました。

 午後七時の高速バスで、香川県に帰って来ました。

October 18th, 2011  Tuesday The press conference in the mountain side.

Fine.

Grass root house peace museum held the press conference.
It was about Tei navy battert ruins.
From Grass root house  peace museum,Okamura Masahiro director, Fukui Yasuto researcher(he discovererd this), and I participated in this.
Three television stations,five newspaper companies participated in the press conference.
The place of the press conference was held in the mountain side.
We grasped stones and  trees and climbed the slope of about 45 degrees.

I came back to Kagawa Prefecture by the high speed bus at 7:00 p.m.

|

« 英語で日記 二〇一一年十月十七日 火曜日 高知へ行きました。October 17th, 2011 Monday I went to Kochi. | トップページ | 中曽根康弘・海軍主計中尉が「苦心して」「つくってやった」慰安所とは、どのようなものだったのでしょうか。 »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53029109

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十月十八日 火曜日 山の中腹の記者会見。 October 18th, 2011 Tuesday The press conference in the mountain side.:

« 英語で日記 二〇一一年十月十七日 火曜日 高知へ行きました。October 17th, 2011 Monday I went to Kochi. | トップページ | 中曽根康弘・海軍主計中尉が「苦心して」「つくってやった」慰安所とは、どのようなものだったのでしょうか。 »