« 英語で日記 二〇一一年十月十四日 金曜日 高知市長浜にあった海軍砲台についての資料。October 14th, 2011 Friday Data about navy battery which was in Kochi city Nagahama. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十月十六日 日曜日 剣山は晴れ。 October 16th, 2011 Sunday Mount Turugi is fine. »

2011.10.17

英語で日記 二〇一一年十月十五日 土曜日 剣山。 October 15, 2011 Saturday Mount Turugi.

二〇一一年十月十五日 土曜日 剣山。

 雲り。

 私は、朝からNさんの車に乗せてもらって徳島県の剣山へ向かいました。
 私たちは、三好市で「案山子の里」を見ました。
 そして、私たちは剣山に登りました。
 私は、そこで、雲の生まれる瞬間を目撃しました。

October 15, 2011 Saturday Mount Turugi.

Cloudy.

From the morning, I rode with Mr. N's passenger car, and went to Mount Turugi  in Tokushima Prefecture.

We looked at "the village of the scarecrow" in Miyoshi city.

And we climbed Mount Turugi .

I witnessed Mount Turugi the moment that clouds were produced.

|

« 英語で日記 二〇一一年十月十四日 金曜日 高知市長浜にあった海軍砲台についての資料。October 14th, 2011 Friday Data about navy battery which was in Kochi city Nagahama. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十月十六日 日曜日 剣山は晴れ。 October 16th, 2011 Sunday Mount Turugi is fine. »

ニュース」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53010479

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十月十五日 土曜日 剣山。 October 15, 2011 Saturday Mount Turugi.:

« 英語で日記 二〇一一年十月十四日 金曜日 高知市長浜にあった海軍砲台についての資料。October 14th, 2011 Friday Data about navy battery which was in Kochi city Nagahama. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十月十六日 日曜日 剣山は晴れ。 October 16th, 2011 Sunday Mount Turugi is fine. »