« 英語で日記 二〇一一年十月一日 土曜日 企画展の計画。October 1st, 2011 Saturday The plan of an exhibition. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十月三日 月曜日 うれしかったこと。 October 3rd, 2011 Monday I was glad. »

2011.10.03

英語で日記 二〇一一年十月二日 日曜日 道ですれ違った若い女性。 October 2nd, 2011 Sunday A young woman who passed on the road.

二〇一一年十月二日 日曜日 道ですれ違った若い女性。 

 曇り。

 本のゲラの再校をしました。

 高知市民図書館を出て五〇CCのバイクで帰っていました。
 向こうから来た自転車に乗った若い女性とすれ違いました。
 すれ違ってからお互いに振り返りました。
 久しぶりに彼女と出会いました。
 彼女を喫茶店に誘いました。
 お互いにコーヒーを一杯を飲みながら二時間を話しました。

October 2nd, 2011   Sunday A young woman who passed on the road.

Cloudy.

I did the second proof of the galley of a book.

I came out of Kochi citizen library, and had returned by 50CC motorbike.
A young woman who rode on her bicycle came from the other side passed by me.
After, I and she turned round.
I met her after a long time.
I invited her to a coffee shop.
I and she talked at a coffee shop for as long as 2 hours.

|

« 英語で日記 二〇一一年十月一日 土曜日 企画展の計画。October 1st, 2011 Saturday The plan of an exhibition. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十月三日 月曜日 うれしかったこと。 October 3rd, 2011 Monday I was glad. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

知っている女性だったのですか?いいなぁ!

投稿: 池田 | 2011.10.04 07:15

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/52900336

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十月二日 日曜日 道ですれ違った若い女性。 October 2nd, 2011 Sunday A young woman who passed on the road. :

« 英語で日記 二〇一一年十月一日 土曜日 企画展の計画。October 1st, 2011 Saturday The plan of an exhibition. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十月三日 月曜日 うれしかったこと。 October 3rd, 2011 Monday I was glad. »