« 英語で日記 二〇一一年十月二十九日 土曜日 パソコンとの付き合い。二〇一一年十月二十九日 土曜日 パソコンとの付き合い。October 29, 2011 Saturday Association with my personal computer. | トップページ | 【エッセイ】 遠くから見ても、近くで見ても……。 »

2011.10.30

英語で日記 二〇一一年十月三十日 日曜日 激辛のチゲ。 October 30th, 2011 Sunday  A super hot spicy Korean-style stew.

二〇一一年十月三十日 日曜日 激辛のチゲ。

 雲り。
 
 私の朝食は、激辛のチゲとご飯でした。
 私は、チゲを食べると「やるぞー」って気になりました。

 私は、企画の提案の文書をつくりました。

 私は、卒論にとりかかりました。
 私の卒論は、A4の用紙に十二ポイントの文字でもう百三十ページを超えてしまいました。

 私は、寄贈していただいた戦争のときの資料の整理をしました。

October 30th, 2011  Sunday  A super hot spicy Korean-style stew.

Cloudy.

My breakfast was a super hot spicy Korean-style stew and boiled rice.

When I eat a spicy Korean-style stew, I got motivative.

I built the document of the proposal of a plan.

I started for the graduation thesis.
My thesis has more than 130 paige in A4 size paper even written in 12 points.

I arranged the data at the time of war which we had presented.

|

« 英語で日記 二〇一一年十月二十九日 土曜日 パソコンとの付き合い。二〇一一年十月二十九日 土曜日 パソコンとの付き合い。October 29, 2011 Saturday Association with my personal computer. | トップページ | 【エッセイ】 遠くから見ても、近くで見ても……。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53121467

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十月三十日 日曜日 激辛のチゲ。 October 30th, 2011 Sunday  A super hot spicy Korean-style stew.:

« 英語で日記 二〇一一年十月二十九日 土曜日 パソコンとの付き合い。二〇一一年十月二十九日 土曜日 パソコンとの付き合い。October 29, 2011 Saturday Association with my personal computer. | トップページ | 【エッセイ】 遠くから見ても、近くで見ても……。 »