« 英語で日記 二〇一一年十一月十八日 金曜日 私は不調です。November 18th, 2011 Friday I was in poor health. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十一月二十日 日曜日 三千院、延暦寺の仏像。 »

2011.11.21

英語で日記 二〇一一年十一月十九日 土曜日 京都市の市民大学院設立準備委員会。 November 19th, 2011 Saturday Citizen graduate school establishment preparatory committee in Kyoto.

二〇一一年十一月十九日 土曜日 京都市の市民大学院設立準備委員会。

 雨。

 私は、高知短期大学経済学クラブの京都、滋賀への研修旅行に参加しました。
 私たちは、京都市の市民大学院設立準備委員会を訪問しました。

 私たちは、京都市のホテルに泊りました。

November 19th, 2011  Saturday   Citizen graduate school establishment preparatory committee in Kyoto.

Rain.

I participated in a study tour to Kyoto and Shiga of Kochi Junior College economics club.
We visited the citizen graduate school establishment preparatory committee in Kyoto.
We stayed at a hotel in Kyoto.

|

« 英語で日記 二〇一一年十一月十八日 金曜日 私は不調です。November 18th, 2011 Friday I was in poor health. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十一月二十日 日曜日 三千院、延暦寺の仏像。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53297934

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十一月十九日 土曜日 京都市の市民大学院設立準備委員会。 November 19th, 2011 Saturday Citizen graduate school establishment preparatory committee in Kyoto.:

« 英語で日記 二〇一一年十一月十八日 金曜日 私は不調です。November 18th, 2011 Friday I was in poor health. | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十一月二十日 日曜日 三千院、延暦寺の仏像。 »