« 英語で日記 二〇一一年十月三十一日 月曜日 日本軍慰安所の問題。 October 31th, 2011 Monday Problem about a Japanese army's camp of comfort women as sex slave. | トップページ | 【エッセイ】 僕の外国語との「つらーーい」お付き合い。 »

2011.11.01

英語で日記 二〇一一年十一月一日 火曜日 本の最終校正終了。 November 1st, 2011 Tuesday  The final proofreading of our book was completed.

二〇一一年十一月一日 火曜日 私たちの本の最終校正が終了しました。

 晴れ。

 朝日新聞が、十月二十七日の平和資料館・草の家の発表のことを報道しました。

 午前中に、私たちの本の最終校正が終わりました。

 私は、夜、ついに卒業論文の第一原稿を書き終えました。

November 1st, 2011  Tuesday  The final proofreading of our book was completed.

Fine.

Asahi Shimbun reported the announcement of the house of the peace scientific library and grass on October 27.

The final proofreading of our book finished in the morning.

I finished writing my first manuscript of the thesis at last night.

|

« 英語で日記 二〇一一年十月三十一日 月曜日 日本軍慰安所の問題。 October 31th, 2011 Monday Problem about a Japanese army's camp of comfort women as sex slave. | トップページ | 【エッセイ】 僕の外国語との「つらーーい」お付き合い。 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53139506

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十一月一日 火曜日 本の最終校正終了。 November 1st, 2011 Tuesday  The final proofreading of our book was completed. :

« 英語で日記 二〇一一年十月三十一日 月曜日 日本軍慰安所の問題。 October 31th, 2011 Monday Problem about a Japanese army's camp of comfort women as sex slave. | トップページ | 【エッセイ】 僕の外国語との「つらーーい」お付き合い。 »