« 英語で日記 二〇一一年十ニ月十日 土曜日 文学の集まり。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十ニ月十二日 月曜日 A4で百五十頁。 December 12th, 2011 Monday It is 150 pages in A4. »

2011.12.11

英語で日記 二〇一一年十ニ月十一日 日曜日 その灯を消さないで!! December 11th,2011 Sunday Please don't put out the light! !

二〇一一年十ニ月十一日 日曜日 その灯を消さないで!!

 晴れ。

  その灯を消さないで!!
 私たちは、社会の行く手を学ぼうとしています。
 その灯は、私たちの学びのために必要です。
 その灯は、私たちを幸せに導くためのものです。

 Sさんから私に、メールが来ました。
 「三十人が、高知短期大学の存続を求める要望書に署名をしてくれました」
 私も、高知市の街頭で署名運動をしました。

December 11th,2011  Sunday  Please don't put out the light! !

Fine.

Please don't put out the light! !
We try to learn a social way.
The light is necessary for our learning.
The light is something to lead us happily.

A mail has come to me from Mr. S.
"Thirty people signed the request they ask for continuation of Kochi junior college."
I conducted a campaign to collect signatures at the street in Kochi city.

|

« 英語で日記 二〇一一年十ニ月十日 土曜日 文学の集まり。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十ニ月十二日 月曜日 A4で百五十頁。 December 12th, 2011 Monday It is 150 pages in A4. »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30274/53459247

この記事へのトラックバック一覧です: 英語で日記 二〇一一年十ニ月十一日 日曜日 その灯を消さないで!! December 11th,2011 Sunday Please don't put out the light! !:

« 英語で日記 二〇一一年十ニ月十日 土曜日 文学の集まり。 | トップページ | 英語で日記 二〇一一年十ニ月十二日 月曜日 A4で百五十頁。 December 12th, 2011 Monday It is 150 pages in A4. »